Orolig

Jag vet inte vad det är, men jag har en obehaglig
känsla i kroppen, som att något snart kommer
gå galet! Och att jag inte kan göra någonting åt det..
Fast det känns inte som att det är mig det kommer
hända något, utan någon av mina vänner  i S-vall..
Jag vet inte, kan ha drömt något konstigt också..
Men det känns inge bra!
Sedan känns det som att..jag vet inte, folk förändras,
eller så är det just det att dom inte gör det.

Vilket fall som hälst så är jag även ledig idag,
mycket mycket skönt!:) Vet egentligen inte vad
jag ska hitta på idag, förutom att jag måste till XV
och köpa soppor och gå på mötet, var bra många
veckor sedan jag var på möte där nu.
Ska försöka kolla ifall det finns tvätttid imorgon kväll,
eller ikväll kanske, eftersom jag inte vågade tjuvtvätta
igår;P

Men på tal om igår! Om det var någon som kollade
Gossip girl, WTF vad det för slut! Jag höll på
få en hjärt attack för jag var så oförbered på det där
avslöjandet! Det hade jag aldrig kunnat tro, hua börjar
ju blir en skräck serie det här, och sådant klara jag inte
ritkigt av, är för rädd av mig, haha!

Men men, nu ska jag väl chilla lite till och sedan röra
mig bort mot tvättstugan kanske.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0