På resande fot..

Då var man påväg tillbaka till Götet igen då..mitt hem!
Har varit underbart att träffa alla igen, men ändå
så känns det tungt inom en, att lämna vissa som
man vet kanske behöver ha en där..jag vill verkligen
kunna finnas där hela tiden! Och det gör jag ju också..
men jag kan inte vara där fysiskt bara.
Men som ni vet mina kära vänner så kan ni alltid ringa mig!

Idag har jag varit mest hos Lena iaf, packat och slöat.
Sedan när hon åkte till jobbet så tog jag mig en promenad
och hälsa på en kär gammal barndomsvän..Sofia!
Var trevligt att se hur hon och Robert bor nu, och ja
höra lite hur hennes liv är nuförtiden och så!
Alltid trevligt, prata gamla minnen, bra som dåliga!

Vid halv fyra var jag tillbaka till Lena, kastade i mig
lunch soppan och tog mitt pick och pack och begav mig
till tågstationen! Nu sitter jag ju som ni kanske förstår på
tåget då. Har precis kollat på Batman begins, ska se på
Batman The dark knight när jag bytt tåg i Stockholm
tänkte jag..så får jag väl hitta på ett sätt att underhålla
mig tills vi kommer till stockholm om en timma, kanske
ett avsnitt med Starzinger?;)

Och snälla snälla Per ska komma och hämta mig på
centralen, vilken underbar man!:D
Och om det går bra för honom så skjutsar han mig till
jobbet så jag kan ta min bil därifrån så jag får sova lite
längre imorgon!

Ja det var nog allt jag hade att berätta denna gång!
Eller nej föresten det var det faktiskt inte!
Pratade med hon som jag hyr lägenheten utav igår,
och hon berättade att hon blir kvar i Stockholm i vår
också så jag ska fortsätta att hyra hennes lägenhet då,
men hon skulle fundera tills på onsdag ifall det blir även
under sommaren! Men det är ju bra iaf!:)

Nu var det allt..uppdatering kommer väl imorgon..
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Christian

Det var väldigt kul att träffa dej igen!!!

synd att det händer så sällan, men när jag blir sjukskriven efter nyår (troligtvis) så planerar jag att åka och hälsa på!



ha det så bra & sköt om dej!



KRAMAR

2008-10-07 @ 13:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0