Pensionsspara

Har varit på möte på banken idag för att lära mig
lite om pensions spara mm, så jag har då lagt
mina pengar i fonder mm så att de kan växa med åren.
Kommer även från och med den 31/10 börja pensions
spara 200 kr i månaden. Sedan kommer jag antagligen
göra ett uppehåll när jag pluggar men det är sådant
man får ta!

Sedan har jag varit till moster och sytt gardiner, men
sedan när jag kom hem och satte upp dem, och tog
ner de oranga som jag satte upp igår så ändrade jag mig..
Satte nämligen upp de lila igen bakom de vita..
kände på en gång hur den "glada" färgen försvann igen..
men det ser bättre ut iaf, men sedan blir det nog gröna!
Men vilket fall som hälst så var jag tvungen att ha något
"happy room" i lägenheten så det fick bli köket, där jag
ska spendera sååå mycket tid sedan när jag börjar äta igen!!:)

resultatet av dagens omgörning!



Jao, det får funka tills vidare..snart dags för julpyntning ju;)
Man kan inte annat än att älska julen, ja eller jag får väl
prata för min egen del iaf!

Nu är man ledig imorgon, ska besikta bilen vid två tiden.
Sedan får man se vad som händer resten av dagen..
en promenad vore ju på sin plats!

Nä nu blir det väl att slå på en film eller så, kanske
sova om ett tag, trött är man ju som vanligt så.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad fint det är i köket. Toppen ju! :D

2008-10-09 @ 23:39:36
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0