Planeringsdag + Ikea

Jag klev upp och gick på toa, trött som en dåre,
det är mörkt ute, kommer tillbaka till sängen,
ska precis lägga mig igen..då jag hör ett ljud..
mobilen ringer!!! Klockan var sex, dags att kliva upp,
haha jag trodde jag skulle avlida!:P

Var iaf bara att kliva upp och börja dona iordning
sig för dagen, haha laddade även hem julmusik igår
så lyssnade på julmusik hela morgonen haha;P
Men tror jag ska ta och försöka hitta lite fler jul låtar!
Och på  tal om jul, lät idag som att alla som sökt semester
över jul förr har fått sin, så framtiden ser ljus ut!:)

Idag iaf så har vi haft planeringsdag på jobbet =
sitta på lokalen och gå igenom en massa saker
och ja..planera. Var riktigt intressant! Fick reda på mycket
tyckte jag som jag inte viste eller hade varit osäker på.
Så det känns bra! Synd bara att det var en jätte stor godisskål
med massa choklad i och thaimat till lunch..och inget av det
kunde man smaka på, nej då..8 veckor kvar med soppa.
Tror jag iaf, men då har jag hållit på i 20 veckor.
Måste ta och skärpa mig med träningen och gåendet
nästa vecka! Ska iaf börja med gåendet igen..sedan tror
jag att jag ska skaffa autogiro på spinning på friskis och svettis
för då blir det 200:- i månaden. Ahh får se hur jag gör iaf!

Efter jobbet åkte jag till Ikea på hisingen, hade hoppats
på att allt jag skulle ha skulle finnas där, men inte då, dom
höll på att göra om hela stället så det fanns nästan ingenting
alls där, så jag tog lite saker, betalade och drog vidare till
nästa Ikea där jag inhandlade resten!:)
Så nu ser det ut såhär hemma hos mig, fick infall igår
och ville ha det ljusare hemma, går mot ljusare tider;)




Ångrar mig dock redan angående färgvalet på gardinerna.
Men det är bara till att åtgärda det nästa månad kanske?:P
Då blir det nog grönd bakom de vita istället för orange haha.
Sedan köpte jag ett par nya gardiner till köket också, men de
måste jag sy till först, så imorgon efter mötet på banken
ska jag till moster Carin och sy lite:)

Vad mer kan jag berätta för trevligt idag? Hmm ja just det
Maria jag hyr av ringde för en timma sedan, berättade
att jag har lägenheten fram tills 1 sep nästa år, wee
behöver inte oroa mig om ny lägenhet på nästan ett år då,
det känns ju bra, och då har jag förhoppningsvis börjar
plugga på Salhgrenska universitetet också, och så kommer
jag vara klar Dietist sommaren jag fyller 25!;)
(svar på Kusin Lisas fråga)

Ja det var nog allt för idag, nu ska jag se ett eller två avsnitt av
"Samantha Who?" och sedan blir det sova för denna dam!


Good night crazy people!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du skulle kunna komma hem och hjälpa mig med gardin val....Det är så svårt tycker jag

Jag vill ha nya i lägenheten överallt !!!!



En fråga ???? när du börjar studera får man student lägenhet då ???? Om man vill...

2008-10-09 @ 12:20:45
Postat av: Hanna

grönt är skönt :)

2008-10-09 @ 20:16:41
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0