Regnbågsormens land

Vilken härlig lördag..sovmorgon, första av tre lediga dagar..
ja det kan ju inte annat än kännas bra!
Dock mycket surt att det har regnat hela dagen, men det
är ju så Göteborg fungerar, måste dock inskaffa mig ett
bättre paraply som tål blåst också:P



Dagens händelser har varit:

*Frukost och ta det lungt på morgonen
*Åkte och hämta upp Jocke
*
For med bilen till moster och lämnaden där
*Tog vagnen in till stan
*Donken i Norstan=mat till Jocke
*Emma anlände till donken och även hon fick lite mat
*Gick på Museum, var väl sådär
*Tåg vagnen hem = lunch!
*Surra lite med folk på msn och lyssna på musik
*Middag
*Läst
i 4 timmar, nu är boken slut "Regnbågsormens land"
*Blogga = sedan sova

Haha ja det var min dag det;P
Imorgon blir det kanske tjuv tvätta en maskin ifall dom
är påslagna även fast är söndag, tydligen så får man inte
tvätta då i denna värdelösa tvättstuga, förstår mig inte
på gamla tvättstugor! Inge torkrum eller torkskåp, Wtf?
Sedan blir det städa, tv (3 serier) Jocke komma på besök,
tror jag ska åka till Jaana och Per efter att Jocke åkt igen.

Det var min dag! Good night

(Tror för övrigt att jag börjar bli förkyld, men har inte dött
utav det än så länge så;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0