Snart helg

Jag har varit helt inne i boken som jag började
läsa i tisdags, så hela gårdagen efter att jag jobbat
gick till att läsa, ja förutom att se på Greys då!
För övrigt så var Greys helt underbart bra igår!
Man kan inte annat än att älska den serien!

På jobbet idag har det väl gått sådär, vi var
tre kort idag, så ja det gick ju som det gick..
Men är bara att koppla bort jobbet så fort
man åker därifrån, finns inget mer man kan göra!

Nu är det bara imorgon kvar sedan är jag
ledig tre hela härliga långa dagar!! Det
ska bli så underbart!

Sitter och kollar på Anna skipper på trean nu,
det ger en lite ensperation och motivation
tills när man ska börja äta mat igen..
Sedan blir det nog en dusch, en kopp te och
sedan läsa några sidor till i boken innan
det är dags att sussa.

Ja det var väl allt för idag tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0