Söndag..

Gårdagen var mycket bra! Kom till Hanna L vid fem tiden ca.
Sedan drog vi vidare till Patriks jobb där Olsson hade
sin fest. Blev sjungande med singstar och guitar hero mm.
Vid halv ett tiden drog vi vidare till Aveny, åhh vad roligt det var
att få gå på aveny en gång i år iaf, jag tycker ju om avvan jag:)
Sedan blev det max så Lena fick sina chili chees, och så
gick vi in en sväng och pratade med Bror M på Sheel..
träffade även Rickard som jag gick på högstadiet med..
trevligt trevligt:)
Så tack mina vänner för en underbar lördag!





Ja det var gårdagen det!


Idag vaknade man till strax efter tolv när Olsson
ringde och väckte liv i en;P Vid halv två kom mamma
och hämtade mig, åkte till lägenheten i matfors en sväng,
hämtade lite saker där. Sedan blev det hällsjö..
Umgås lite med mor och far. Var även säsongsstart
Gossip girl idag, det var såå bra!:)

Nu är jag hos Lena igen! Kollar lite på tv och pratar
strunt hehe! Blir sova sedan någon gång:P
Imorgon går tåget vid 16:00 ca...tack och hej för
mig denna gång S-vall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0