Tonight is the night!

Då ska det ROCKAS utav bara tusan!! ;)
Ska bli såå nice!

Igår så hände följande:

* Klippte mig, var mycket trevligt!:) (tack så myckte för hjälpen!)
*Gick på stan med Mirja, Hanna, Lander och Olsson
*Chilla hemma hos Olsson med damerna..

Ja hmm det var nog allt? Trevligt var det iaf!
Jag gick även en morgon promenad runt Skönsmon.


Diggar perukten Malla hade på sig;)

Jag uppdaterar lite senare när jag och Lena
fått på oss våra outfits;)



Så nu ska ni få se Lenas och min outfit;P



Mer kort kommer imorgon ifall inte min kamera dör
så jag måste ta kort ifrån någon annan!

Rock on people!! YEAH

Kommentarer
Postat av: mamma

Wow...vilken tjej !!!!

Vi syns i morgon va ????

2008-10-04 @ 17:01:27
Postat av: Emma

Snubblade in hit och vill bara lämna lite fotspår efter mig :)

2008-10-04 @ 22:52:18
URL: http://emmacandell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0