Torsdag och ledig

Idag har inte allt för mycket hänt..har mest tagit det lungt.
Funderat lite och ja som ni ser, gjort om bloggen igen:P
Tvättat har jag gjort också, nu hänger det på tork i badrummet.



Saker jag har funderat på idag:

*Att jag skulle vilja bo lite "utanför" stan, mot andra
hållet än jag bor nu, kanske vid moster eller i Mölndal.

*När jag pluggar klart och fått nytt jobb så vill jag köpa
en Bmw mini, dom är för söta!

*Att jag måste hitta ett par träningsskor imorgon
efter jobbet så jag kan börjar spinna till veckan.


Sedan lite uppdatering ang XV, enligt min våg
så ligger jag nu på -20 kg, vilket är kanon då
är det bara 9 kg kvar till målvikten jag satte när
jag började med detta. Har ca 4½ vecka kvar nu
med soppor och sedan blir det träna och äta nyttigt
och nå vikten på det sättet. Sedan får jag se, om
jag nöjjer mig vid det målet jag satt ifall jag vill gå
ner lite mer.

Det var allt för mig idag, nu blir det kolla på en film
sedan kolla på skipper och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Jenny

fan, va skoj! -20 kilo, det är ju kanonbra ju =) Jag är jätteglad för din skull, sträck på dig, jänta! Du är skitduktig!

Kram

2008-10-24 @ 19:34:45
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0