Ullared

Oj oj nu har det handlas, dock inte det mesta av
det jag skulle handla, men jag hittade ju inte allt
jag ville ha, eller så fanns det helt enkelt inte, så
det får bli sig en sväng på stan på lördag med damerna
ifrån S-vall och inhandla det då istället;P

Det här är iaf det som jag köpte
(+ Julklappar men de kan jag ju inte visa vad det är;P)


Rolig mixer (250:-)                     DVD-spelare              Sladd till dvd:n

glöggmugg,skedar,russin&nötskålar     Julskålar&julbricka       Receptböcker

Matpensel,äggpanna,stekpanna     b-plåtpapper,kylpås mm   Plastlådor

Julgardiner,-"-duk+tabeletter    trosor,bh:ar,strumpbyxor    Schampoo,balsam,Hårspray

Det som inte blev handlar men som ska handlas är:

*Vinterjacka
*Träningsskor
*Parfym
*Möjligtvis stövlar
*Någon julklapp
*Kuddfodral+matta
(kanske?)

Får se hur pengarna kommer räcka till, kommer nog bli svårt
men ja, så kan det bli, löser sig alltid.

Nu blir det sängen iaf innan jag somnar här sittande!
Good night och thank you för en bra dag min två jobb
kollegor Lillan och Kristin!

Kommentarer
Postat av: Mamma

det var ju kul att du hittade så mycket till dig själv :)

Synd att du inte köpte nåt' till mig : (

Men det får bli en annan gång.

Ha' de' så gott !!

2008-10-30 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0