Working

Jaha då sitter man på jobbet nu då, är lite slött
såhär på em så jag har legat och "sovit" kanske
30 min och nu kollar jag datorn lite innan jag ska
bege mig ut och jobba igen!

Har varit skit väder hela dagen iaf, grått och regn och blåst.
Typiskt Göteborg kan man tycka på hösten, vintern lär
ju inte bli bättre heller!

Igår jobbade jag också då såklart, sedan begav man
sig hem, spårvagnen stannade på järntorget och så
fick jag gå därifrån genom slottskogen, jag blev inte glad
över denna oväntade händelse men var väl bra med en liten
promenad iofs!
Kom hem och hade tänkt sitta och bara tat lungt, kolla på film mm.
Men då ringde ju Jocke och tyckte att jag skulle komma och umgås
lite med honom och hans vän Erik som var på besök ifrån S-vall.
Så då åkte jag dit där dom satt på Halta Lotta och surra lite med dem.
Men sedan blev det hem och sova iaf, trött var jag ju så.

Vad kan jag annars berätta för trevligt, jo jag har fått min tåg biljett
nu! Som jag då ska åka hem med ifrån S-vall vid jul om jag får ledig.
Sedan ja, jag har då bestämt mig (tror jag) för att klippa av mig håret
någon gång i dec kanske! Är väldigt sugen iaf..men får se ifall jag
vågar, hade ju varit skoj med någonting nytt!
Sedan måste jag hitta mig en bra vinterjacka också, inte allt för dyr,
kanske man ska kika på det när man åker till Ullared i slutet av nov?
Och hittar man ingen där så blir det väl kolla på stan då! Vet på ett
ungefär vad det är för jacka jag vill ha iaf, varm och go ska den vara;)

Vet inte riktigt hur jag ska göra idag efter jobbet, skulle behövt gått på
stan en snabbis på intersport och försökt hitta mig ett par träningsskor
(hittade inga igår), sedan skulle jag ju åkt till Emma, men jag vet inte
ifall jag orkar, skulle faktiskt varit skönt känner jag att åkt hem och bara
njutit av söndagen med en film eller så innan det är one tree hill och
gossip girl, men jag får se hur jag gör. Funderar på ifall jag ska gå
på F&S och skaffa kortet idag också så jag har det gjort!

Imorgon blir det jobba och sedan åka till XV på möte eftersom hon ringde
och undrade om jag hade dött för att hon inte sett mig där på så länge:P
Sedan blir det åka till Jockes jobb och vänta på att han slutar och efter det
hem till honom och chilla lite, är ju ledig på tisdagen så, men då blir det
första spinninpasset tror jag! Hade varit bra att kommit igång så fort som
möjligt!

Nu tror jag att det får räcka för idag, ska ta och dra mig ner
till mina små vårdtagare nu!

Have a nice day people!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej hopp =) Är det bra med dig? Hoppas du får veta om du får ledigt över julen snart! Lyllos dig som ska få gå på Ullared! Dit vill jag också nån gång! Kram Monica

2008-10-27 @ 14:24:14
URL: http://moan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0