Backpack..

Jobbat 7:30-16:00..som vanligt då! Har varit
en bra dag på jobbet annars. Bestämde mig för att
åka hem och ut och gå utstället för att åka och träna.
Blir träning ons,tord och fred istället!

När jag gick där med mina funderingar så kom jag fram
till att jag måste ha en ryggsäck! Eftersom dom sa på mötet
igår att vi ska gå en halvtimma om dagen, och jag känner
att det är lite svårt att få in den där halvtimman dom dagar
jag tränar, för då kommer jag hem så sent ändå.
Så då kom jag fram till att jag ska gå hem efter träningen,
och då vore det som bekvämt att ha sig en ryggsäck!
Så när jag kom hem efter min prom så åkte jag till moster
och vipps så hade man sig en backpack;)
Tackars så mycket för den, den blir perfekt!!
Så imorgon blir det jobba, träna, vandra hem!



Ja iaf så när jag sedan kom hem så vankades det middag.
Samma som vanligt men ja, funkar fint det!
Blev även kolla  på Tjenare kungen, den filmen gör mig
alltid glad, förjävla bra!;)

    

Såg idag på jobbet också att min semester i okt är
beviljad, mycket mycket bra!
Men insåg lite halvt också att det antagligen inte blir
något Sundsvall över jul
, det var verkligen som att bita
i det sura äpplet, känns inge roligt alls!
Men det är väl bara att hålla tummarna att hon beviljar den så
att jag kan åka, men beror ju som på hur dom andra vill
vara lediga..jag kommer ju sist på att få semester antar jag.

Men nu blir det sova om en halvtimma, man ska ju orka
med morgon dagen också!;P
Good night people!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller tummarna att du får ledigt över jul.

Annars måste du säga till tidigt ifall vi kan åka neröver :)

2008-09-17 @ 12:30:15
Postat av: Mirja

Men Tjenare Kungen! Måste se den snart jag också.. Underbara film! Vackra man! Jummie! Miss you honey!!

2008-09-18 @ 19:18:27
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0