Det var denna helg det..

Ska försöka vara kortfattad i detta inlägg!

Började dagen med lite frukost.
Sedan efter ett tag drog vi ut på en liten löprunda,
sprang mer än vad jag trodde att jag orkade, fast ändå inte
så mycket som Jocke hade gjort, så vi gick en sväng efter
det istället.

Sedan blev det fortsätta ladda lite filmer så
nu är det bara två jag inte fått hem.

Kollade på High school musical, tyckte den var
riktigt gullig faktiskt. musikaler gör mig glad:)
Ska se tvåan när Jocke har åkt iväg på träningen.
Vi är nämligen hemma hos mig nu.

Sådär blev gardinerna och köket efter mitt inhandlande
på IKEA, och badrummet ser nu ut såhär.



Vill dock ha andra gardiner till köket, känns inte som att jag blev riktigt nöjd
ändå med hur det blir, kom fram till att jag måste köpa affischer
eller något till väggarna, dom är så tomma.
Får se hur jag gör!

Nu blir det snart film sedan sova.
Imorgon är det vägning igen, var 3 veckor sedan nu, jag
undrar verkligen vad den står på nu.
Men ahh adios

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Hoppas det går bra på vägningen imorgon då, jag håller på dig, tjejen!! Kramis

2008-09-14 @ 20:19:51
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: ämma

tjusigt lillemora :)

2008-09-15 @ 21:47:19
Postat av: Malin

Jag tycker att det där ser ut som en toppenlya! Mycket vackert;)

2008-09-15 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0