Dom bästa av de bästa..

Vänner är det jag pratar om..jag har absolut de bästa vänner
som går att få! Dom är helt underbara!
Tack för att ni finns i mitt liv och bryr er, ja det var
väl det jag ville säga! Love you all!

Kollar på bridget Jones dagbok nu, sedan blir det
städa lite i lägenheten eftersom jag varit så nere
hela dagen att jag inte orkar göra något
så ska jag göra det då! springa till tvättstugan en sväng och fixa
ny tvätttid till veckan ska jag göra också!

Imorgon blir det jobba, ta bilen hem, hämta datorn
och soppor till helgen, kläder mm, åka och hämta
Jocke, gå på stan och shoppa kläder till Olssons fest,
Och klockan 20:00 blir det HÅKAN!! Tjoho!!



Sedan ska jag bo hos Jocke i helgen, ska bli roligt,
få hem lite filmer som jag kan titta på på tåget till och
från Sundsvall. Ut och gå ska vi göra också..roligt
att få med sig någon man kan gå med!:)
Han är en bra vän min Jocke!

Så det var allt för idag. MVH en gladare och positivare
Lillemor!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Gullig du =)

2008-09-25 @ 21:17:00
Postat av: Anonym

Heja Lillemor. Då kanske du stöter på Hanna på Liseberg i kväll då...men man kan ju missa varann oxå..ni lär ju inte bli ensamma där..haha..

Du, kom gärna och promenera med mig fler gånger! Det var gott att du kom och "tog ut" moster...eller om du har nåt favvispromenadstråk så kan jag och vovven ta oss dit... Blir du kvar i Gbg över jul så kommer du väl och firar med oss..eller? Nu ska jag måla!! Kram, Carin

2008-09-26 @ 10:22:29
Postat av: Monica

Pussa på Håkan ifrån mig också!!! Kram Monica

2008-09-26 @ 10:53:52
Postat av: mamma

Kul att du mår bättre :)

Jag har klarat igenom 4 ½ dag nu.

Det går bättre än jag trodde, men önskar att jag börjat samtidigt som du .

Då hade jag gjort det värsta....tror jag.

Jag tror att jag kör på ½ fart efter 9 veckor, för då kan man börja "leva" igen ( som du sa :) )

Trevlig helg och hoppas att vi syns här hemma .

Kram / Mamma

2008-09-26 @ 12:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0