....

ÄNTLIGEN är jag hemma igen och har fått ätit min middag!
Trodde jag skulle bryta ihop totalt där ett tag och börja
stor böla! Men jag klarade mig, istället är jag nu trött och
väldigt väldigt lätt irriterad.

Idag har jag då umgåts med Jaana, var en sväng på stan,
inhandlade en väska och en plånbok + hårspray.



Vad har vi sedan gjort? Kollat på tv, jag har suttit vid datorn.
Fick även köpa en Mp3 utav Per som har vunnit på jobbet tror jag.
Har velat haft en sådan dö länge så tummen upp för det!



Har suttit hemma hos dom och väntat och väntat och väntat på att den
skulle ladda klart någon gång..hade tänkt att åka hem vid sju så att jag
skulle få min middag i bra tid, men skiten laddade ju aldrig klart så blev inte förens kvart i
tio, så kom hem vid kvart över!
Men nu har jag ju fått i mig maten och ska sova nu, orkar inte se en film ens!

Så hej då

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg väska och plånbok :) mp3 även

2008-09-04 @ 19:15:37
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0