Färdiga snart?

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den
här dagen än, vill bara gå och lägga mig så att
det blir imorgon.
Vaknade när dom kom och fortsatte renovera
badrummet, klev väl upp efter ett tag, åt
frukost, kollade på hairspray...
Åt Lunch, kollade på Miss pettigrew lives for a day.
Sedan åkte dom härifrån.

Har kommit fram till att hela min dag kan vara förstörd
och jag vill inte göra någonting ifall jag inte
får pyssla på med mitt på morgonen!
Lyssna på musik, inte ha massa folk springandes här!
Så idag blev det ingen träning heller..och vet ni va, komentera det inte
för jag orkar faktiskt inte bry mig!!
Är så irriterad och arg känner mig! Vet inte om det är
för snusen eller ifall jag bara känner mig så ändå!

Vilket fall som hälst så tänkte jag se på
"Samantha Who?" nu och äta middag och sedan sova.
Kliva upp fem imorgon och fara iväg och jobba.
Men imorgon ska jag iaf hinna med en snabb träning efter jobbet.
Förstår inte varför inte något ställa kan ha öppet så man kan
träna på helgen? Kollade förut och det är bara i Umeå som dom
har öppet på helgerna, kul för Ume borna då!


                              

För övrigt så jobbar jag min första
helg nu sedan 7 månader tillbaka!
Känns faktiskt bra! Jag har ändå inget liv så..
kan lika gärna tjäna lite pengar och göra någon nytta!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad deppig du låter !!!

Du kan säkert fylla din dag med något roligt och bra :) Tror du inte ??

Och om man gör något annat än att sitta inne och fundera så känns det mycket bättre.

Jag ska förövrigt börja med XV om två veckor, så då får du peppa mig....Kramar

2008-09-05 @ 11:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0