Funderingar...

Jaha då har denna dag snart nått sitt slut, eller ja iaf om två timmar:P
Jobbandet och träningen gick bra! Men hua vad jag kommer ha tränings
värk i kroppen imorgon, känner nu var matt jag känner mig!
Men det är väl bra det! Ska inte träna förens på torsdag nu så.
Imorgon blir det promenad när jag kommer hem!

Ja, det här måste ju bara tas upp och diskuteras!
Pratade med min kära vän Mirja förut, och enligt
henne så är alla människor otrogna.
Jag har aldrig varit otrogen och skulle aldrig vara det!
Jag anser att ifall man är olycklig i ett förhållande så ska
man snarast avsluta det istället för att såra den andra personen
genom att gå och vara med någon annan!
Eller är det bara jag som måste vakna ut min bubbla och
inse att kärlek inte finns?
Ska jag sluta hoppas på kärleken och leva singel resten
av mitt liv för det kommer ändå sluta med att han kommer vara
otrogen mot mig eller att jag skulle vara det mot honom?
Är det den hemska verkligeheten?

SÅ min fråga till er är :  är ALLA människor otrogna?



Som ni märker så blev jag mycket upprörd
över detta påstående!


Kommentarer
Postat av: Mirja

Haha.. Du får ju mej å låta som världens elakaste människa..

Men det ligger lite verklighet i allt..

När du nu sitter och säger att du aldrig skulle var otrogen, det är ingenting du kan veta nu.. Det beror helt på vad du hamnar i för sorts förhållande..

Kan inte förklara mej i text tror jag, får ändå inte fram det jag vill ha sagt.. :S



Älskar dej iaf! :p

Och dej skulle jag aldrig vara otrogen mot!

2008-09-09 @ 19:07:53
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: jocke

Nej att alla människor skulle vara otrogna är nog fel, många är nog kapabla till det under rätt omständigheter. Men i ett förhållande där allt funkar bra och båda parter trivs med varandra så ska det nog mycke till om man är otrogen. Och är man isf det ändå så har man nog problem med sig själv och bör väl tveklöst avsluta förhållandet för att inte såra andra. Nåt sånt :)

2008-09-09 @ 20:28:33
Postat av: Hanna

ja mirja, du lät som världens elakaste människa där. fy på dig. men ligger nog lite sanning i de du säger, men fel att dra alla människor över samma sträck, för alla är faktist inte otrogen. hemska tankte

2008-09-10 @ 11:23:44
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: mirja

Ja men det var ju det jag menade, svårt att ta det i text, jag har en jättebra version av det här i mitt huvud.. jag tänker rätt men det blir fel..

Men om Malla kunde säga sitt här då, då kanske jag skulle få lite medhåll:p

2008-09-10 @ 16:24:40
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Tråkigt att så MÅNGA är otrogna. Tur att man själv inte har en anledning att vara det.

:)

2008-09-10 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0