Grace Kelly

Yes så var första dagen att gå själv på nya jobbet
avklarad, gick hur bra som hälst!
Klarade till och med att kliva upp klockan 5 imorse!
Började inte förens halv åtta, men vagnen går 6:19 så:P
Dock så har jag fått vattenblossor av mina nya skor, inte skönt!

Kom hem ifrån XV mötet för ett tag sedan.

Nu sitter jag och lyssnar på den underbara låten
Grace Kelly med Mika, jag kommer aldrig sluta älska den!:)

Do I attract you?
Do I repulse you with my queasy smile?
Am I too dirty?
Am I too flirty?
Do I like what you like?

I got to be wholesome
I could be loathsome
Guess I'm a little bit shy
Why don't you like me?
Why don't you like me without making me try?

I tried to be like Grace Kelly
But all her looks were too sad So I tried a little Freddie
I've gone identity mad!

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Why don't you walk out the door!

How can I help ya
How can I help it
How can I help what you think?
Hello my baby
Hello my baby
Putting my life on my brink
Why don't you like me
Why don't you like me
Why don't you like yourself?
Should I bend over?
Should I look older just to be put on your shelf?

Say what you want to satisfy yourself
But you only want what everybody else says you should want!


Målade naglarna igår, blev bra det! Har bestämt mig för
att sluta snusa igen också!

Kommentarer
Postat av: jocke

De kommer nog gå hur bra som helst. Men vem ska jag då ta snus av om jag inte har.... du får spara några dosor för såna tillfällen ;)

2008-09-01 @ 20:50:22
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag har lagt ut en video där jag sjunger, kommentera jättegärna vad du tycker :)

Vill höra din åsikt!



http://www.hannnah.se/2008/august/jag-sjunger-i-will-always-love-you.aspx#comment



Tack på förhand :)

2008-09-01 @ 21:29:51
URL: http://hannnah.se
Postat av: Hanna

duktigt av dig att sluta snusa samtidigt som du håller med med xv grejen. goo girl!

2008-09-02 @ 13:09:08
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0