Haha LYCKA!

Åhh jag är sååå glad!

Har varit och tränat och sedan varit på möte på XV.
Jag slutade ju med snusen i onsdags, för jag hade fått
för mig att jag kanske gick ner saktare på grund utav den.
Men frågade idag ifall det var så och då fick jag svaret att
så var det inte, och hon tyckte jag skulle sluta när jag började
äta igen
istället, eftersom jag haft en sådan skit vecka utan den.
Så jag tog och köpte mig snus, och när jag tog första, kände jag
hur glad jag blev, började se fram emot saker..kändes som jag
fick tillbaka min livsglädje! Helt underbart!!:D
Så jag slutar när jag börjar äta igen! Men nu känner jag bara lycka!!


Såhär glad var Lillemor när hon fick sin snus igen!

Ska sova om en timma, imorgon är det jobb igen.
Efter jobbet ska jag träna! Tjoho!


Lite uppdatering om hur det går med renoveringen
av badrummet!


Så jag tror dom kanske blir klar denna vecka?:)
Nu blir det natta snart, byeee

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ibland är lycka precis så liten som en snus =)

Tänkte bara säga att du är fantastiskt söt i lugg, även om du alltid är jättefin! Jag vet inte jag, men det känns som om du strålar mer & mer på dom nya bilderna...Din härliga personlighet syns & känns....Jag skryter om dig på jobbet ska du veta, jag tycker att du är jätteduktig med ditt dietande, och jag är övertygad om att du kommer att nå ditt mål =) Keep me updated! Kram på dig!

2008-09-09 @ 20:25:06
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0