Håkan Hellström

Vilken underbar människa jag säger då det!!
Har precis kommit hem ifrån Liseberg där han
spelade, och satan vad folk det var! irriterande dock
när allt folk tränger sig, men det är väl sådant man får ta!
Helt underbart var det iaf!



Annars idag har det varit jobba..
Tvättat har jag gjort, men jag började dagen med
att köpa mig en stock med snus, 400 kr blev det.
Helt värt det, 40 kr billigare;)



Nu sitter jag hos Jocke, ska sova snart.
Är helt tung i huvudet för jag är så trött.
Imorgon blir det jobba, sedan får vi se vad som
händer, kanske en sväng på stan eller så?
Och kanske en promenad?
Ja vi får se vad morgondagen säger!

Goood natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0