Hardcore andra gången i år..

Vaknade upp idag strax innan klockan 8, mycket mycket trött..
men kände ändå att jag hade sovit mina 8 timmar så
var väl lika bra att kliva upp (ångrar jag nu)..
Ja iaf så blev det ingen träningen idag för jag är helt
mör i kroppen efter den här veckan med träning
och gående..så jag tyckte att jag förtjänade en vilo dag!
Så jag drack min frukost och kollade på en film.
Sedan ringde lander så jag pratade med henne ett tag.
Klockan 12:30 bar det av hem, eller ja den var nog närmare 13:00.
Slängde i tvätten klockan 14:00 och har precis hängt den i köket
nu eftersom torktumlaren fortfarande inte fungerar!

Ja iaf så ska jag kila och ta en dusch nu och göra mig
iordning för att möta upp Jocke på stan runt klockan 18..
Då blir det Hardcore Superstar, och nästa fredag är det HÅKAN!



Ja det var nog allt för idag.
Ha en trevlig fredag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0