Hej hopp

Jamen visst klev man upp halv fem och ut och gick en halvtimma.
Kan ju inte påstå att jag var pigg, eller särskilt vacker, men vafan:P
Upp klev jag iaf, trött och jävlig!


En lite gäsp kom det också..

Kom till jobbet..och efter lunch så började jag väl inse
att det var kanske ett litet misstag att kliva upp sådär
överdrivet tidigt som 04:30, för s**** vad trött jag blev!
Blev ingen träning idag inte! Får ta träningen ons,tors och fred istället.
och fin fint väder blev det på em också, soligt och varmt..härligt!:)

Nu är jag äntligen hemma igen iaf, har ätit min middag och ska
bara ligga och tat lungt, se klart på filmen jag började se igår
och känna lugnet!



Good day!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men LILLMOR vilken förändring!!!!! SHIT:D

2008-09-23 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0