Jobbar helg

Imorse var man lite halv seg när man klev upp..
Eller nja egentligen inte, vaknade innan klockan ringde till
och med! satte mig i köket med datorn och betalde lite
räkningar och hyran och så. Känns bra att ha det gjort.
Drack min kaffe kopp och min morgon soppa som vanligt.



Sedan har man jobbar då, gick ju fint det med!
Så skönt det har varit att tagit bilen till jobbet idag,
helt underbart ni kan inte förstå! Vill bo närmare jobbet,
skulle kunna tänka mig att skaffa en lägenhet där
moster bo, hade varit riktigt nice!:)

Ja nu sitter jag hos Jocke igen iaf, har fått hem några
filmer, och försöker få hem några till men det går segt.
Har kollat på tre avsnitt av Starzinger också, mycket bra
serie som man såg när man var liten.
Om någon av mina bröder läser så vet ni vad jag menar!
Vi brukade frezeea bilden och måla av gubbarna hehe.



Snart blir det nog sova tror jag, trött är jag!
Imorgon blir det åka till Per och Jaana och umgås lite med
dom, och sedan på torsdag blir det Sundsvall, fan vad jag
längtar! Träffa alla, det ska bli helt underbart!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0