Långledig

Good morning good morning!
Måste säga att det börjar kännas lite motit att kliva
upp 5 på mornarna, jag är så trött haha;P
Men jag tar mig ju upp iaf, eftersom jag ändå fått
mina 8 timmars sömns så!

Eftersom jag missade vagnen igår och fick ta en
senare men hann ändå med bussen som tur var,
vilket fall som hälst så ska jag inte bli långvarit i mitt skrivande idag,
Ska nämligen hinna packa träningsväskan, boka tvätttid,
platta luggen mm små pyssel!

Efter jobbet idag blir det då träning, och sedan åker jag till
Jocke och blir där tills imorgon antar jag väl? Ska bli sköj det!:)

Så det var nog allt för idag, have a werry nive day!
Jomen just ja, är lång ledig i helgen, så efter idag
är man ledig tre långa härliga dagar, även lång ledig nästa helg också;)

Bye bye people! Idag ska jag inte glömma paraplyt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0