Måndag,en ny vecka

Men denna vecka började inte lika bra som förra gjortde.
Började med att jag igår kväll fick en känsla utav ledsamhet..
och den var kvar när jag vaknade imorse. Men jag kan
inte komma på varför jag känner såhär. Det är inge roligt iaf,
efter att jag har känt att jag mår så bra och känt mig så glad,
till att känna såhär..jag förstår inte?

Idag har jag iaf jobbat som vanligt, sedan åkte jag till
XV, körde ett snabb konditionspass på 30 min innan
det var dags för möte. Sedan efter mötet var det ju det här
med vägningen..jag blev besviken det måste jag ju säga..
hade hoppats på att det var mer, men ingen idé att gå och
deppa över det där, bara att ta nya tag och se frammåt!
Nu är det iaf -13 kg.



Fick ÄNTLIGEN min biljetter hemskickade idag
, med posten
anlände också inbjudningskortet ifrån Olsson för festen jag
ska på i Sundsvall 4 okt. Passande att den kom samtidigt som
biljetten dit;) Sedan har jag precis tittat klart på The Holiday,
tänkte att jag skulle göra ett försök att se på en film jag blir glad utav.
Funkade väl såhär halvdant, känner fortfarande det här i bröstet..
som om..något inte var bra..ähh jag vet inte det går väl över.

Nu blir det sängen, och hoppas på att imorgon är en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: jocke

Jobbigt när såna dagar kommer för de gör dom !

De blir ju bättre dock så de är bara köra på.

Fredag ska vi ju på Hardcore Superstar iaf ! :)

2008-09-15 @ 22:43:20
Postat av: Mamma

Det är väl jättebra vikt minskning, duktigt tjejen :)

Och humöret pendlar upp och ner hela tiden tycker jag !! Drick mycket vatten :)

Jag kör igång på måndag.

2008-09-16 @ 13:24:50
Postat av: Jenny

Jag tycker att du är jätteduktig!! -13 kilo är ju kanonbra det, du ska vara jävligt stolt! Tänk vad många det är som fortfarande har 13 kilo extra på kroppen och inte ens har börjat ta itu med det...Jag kan inte tänka mig att du måste ner särskilt mycket mer heller, men det där känner ju du bäst =) Du rockar!! Jag håller på dig, tjejen!! Stora kramar från S-vall

Ps. jag antar att du myser i dina mössor nu när hösten är här....? Du är söt i dom! Ds.

2008-09-16 @ 21:31:56
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: Josefine

älskar the holiday!

2008-09-17 @ 12:34:54
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0