Måste måste måste..


Less..åhh så less!

Jag känner att det är aldeles för mycket MÅSTEN
i mitt liv just nu..MÅSTE träna, MÅSTE ut och gå,
måste måste måste..jag har ingen vilja för tillfället
för dessa måsten, jag VILL åka hem efter en tröttsam
dag på jobbet och jag VILL ta det lungt, kolla på film..
Men jag VILL också ut och gå och träna för att det ska gå
fortare och man mår ju bra utav träning mm...
men jag känner just nu att jag orkar inte!
Jag skulle vilja kunna ut och gå på morgonen och sedan
åka på spinning pass, styrketräning är inge roligt längre.
Men jag har för tillfället inte råd att skaffa spinning kort när
jag slänger ut 1000 kr i månaden till XV för att träna där..
Och vist skulle jag kunna ut och gå på morgonen, men roligt
att kliva upp klockan halv 5 och ut och gå en timma..
man är helt förstörd efter man jobbat sedan då..
Vart tog all ork vägen? Kanske var lättare förr när man pluggade.

Och jag vill så gärna äta mat snart igen..visst är det lättsamt
och behändigt med dessa soppor, men jag vill börja "leva"
mitt liv igen..äta riktigt, äta mellan mål, frukt..mm..Men det får
vänta 10 veckor till..Men det blir nog bra tillslut!

Imorgon är jag ledig iaf, då blir det morgonpromenad och åka
och träna sedan, tvätta lite ska jag nog få för mig att göra också.
Annars blir det en lugn dag..inga speciella planer annars.

Kommentarer
Postat av: Monica

Efter regn kommer solsken, komihåg det! Du är jätteduktig som håller igång allt i din vardag! Igår fick jag ett så trist meddelande =( HÅKAN KOMMER INTE! Skjuter upp spelningen på stadshuset till februari... Hoppas du får njuta av honom iallafall! Kram från Monica

2008-09-24 @ 18:50:19
Postat av: StörreBror

Hej på dej!

Verkar som det är lite slitsamt för ögonblicket..

Det blir det nog förr eller senare, inget är går överdrivet lätt här i livet, det har man ju mörkt!

Har man en svacka är det bara att hänga i och låta den gå över, för det gör den!



Man ska inte känns massa måsten, jag tror att ens eget samvete är det man ska följa.. och man kan inte ligga på topp jämt, utan måste unna sig lite vila för att orka med allt!

Du gör det jättebra som kämpar på, keep up the good work!



ja och du... du behöver inte ta med de där grejerna vi pratade om.. istället vill jag ha tips för rockfesten :)



Vi hörs sis!



hepp på´re

2008-09-25 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0