Mat!

God morgon god morgon mina nära och kära!
Först och främst till jag säga GRATTIS till min underbara
vän Emma som fyller 22 år idag!!:) Lill Olsson, vad stor du blitt;) haha..



Och nu ska jag prata om det som för tillfället inte har
någon stor del i mitt liv, just det MAT!
Hade lite svårt att somna igår för jag var så exalterad över
allt jag ska äta mm när jag börjar äta igen, eller jag låg och
funderade ut maträtter mm..massa saker haha!
Jag längtar så mycket! ska börja laga mat med färska kryddor,
baka eget bröd och bli så huslig;P Jag ser riktigt fram emot
det faktiskt, det ska bli helt underbart!



Men nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet.
See you later then...



4 Dagar kvar, sedan S-vall i 4 dagar!!

Kommentarer
Postat av: Elin & Odin

Hur mycket har du gått ner i vikt? Vill ha stadiga redovisningar. :)

2008-09-29 @ 22:38:54
URL: http://odins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0