Ny vecka, nya tag

Ja iaf när det gäller träningen och det då!
Har varit dålig på att träna och så de senaste två veckorna.
Men nu gäller det bara att ta tag i det igen!
Förra veckan kändes jobbig tror jag på grund
utav att jag slutade snusa, kände mig mer hungrig och lätt
irriterad, mådde lite halvtaskigt! Men man får tänka att det
kan ju bara bli bättre så!:)

Så nu ska jag snart dricka min frukost, sedan tror jag
att jag ska ta och titta på en film, kanske tar en promenad
in till extravaganza idag? Ska träna där klockan 3..ahh
jag får se hur jag gör!:)
Sedan är det möte ikväll igen 17:30..
Ska köpa min en nya vecka med mat också!
Men tänket inte väga mig igen förens nästa måndag, då har det
gått tre veckor sedan sist jag vägde mig, och det känns verkligen som att
jag går ner mer nu när jag inte snusar, konstigt men ja..så känns det iaf:)
På onsdag har det gått 8 veckor! Helt sanslöst egentligen att man har
hållt på så länge, det är 2 månader! Kan inte fatta det själv, men ja lite
stolt är man ju;) Så på onsda är det bara 9 veckor kvar, har man nästan
gjort hälften!

Annars idag händer det inte så mycket, när jag kommer hem
ikväll igen så blir det nog sova ganska på en gång eftersom imorgon är det upp
och jobba igen, men slutar faktiskt tre så då åker jag och tränar efter det!

Nu är jag iaf klar med bloggen för denna gång, så detta är
mitt slutresultat och förhoppningsvis kommer jag ha det såhär ett tag.
Man vet ju adlrig när man lessnar och vill göra om igen;P

Tack och hej för idag, nu kurrar min magen så nu blir det frulle!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hopp. Hur mår du? Jag åker hem till Götet i eftermiddag. Kan vi inte träna ihop någon dag? Jag måste verkligen börja...Kram

2008-09-08 @ 10:13:27
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det går bra att sluta sn...

2008-09-08 @ 19:47:52
URL: http://sparaochres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0