Om två veckor..

..Sitter jag på X2000 påväg till Sundsvall!
Jippi vad roligt det ska bli! Yeah då blir det rock fest så det bara
skriker om det!;) Måst ta och hitta mig en  bra outfit tills dess!
Blir väl att gå och kolla när man får lönen!



Vad har annars hänt idag då?
Jo vars man har väl jobbat som vanligt, slutade dock tre idag.
Sedan var det bara att åka iväg och träna.
och nu sitter jag hos Jocke the man!
Har sovit en timma för jag var så trött.
Nu blir det väl att se en film kanske, fast är fortfarande
trött så blir sova om ett tag.

Schemat för imorgon är följande:
*Träna
*Åka hem
*Tvätta
*Möta upp Jocke
*Kolla på Hardcore superstar klockan 19:00 på Liseberg
*Hem och sova?:P

Aja får se vad morgondagen har mer att komma med!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Pappa

13 kg!! jag skulle i alla fall vara otroligt glad för 13 kg mindre att dra på, hur mycket hade du förväntat dig då? och vad är målet? Hur länge blir du i Sundsvall, jag hoppas du hinner med att träffa oss också.



Keep up the good work!



2008-09-19 @ 08:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0