Paraply

Ett sådant behöver man dagar som dessa, när det bara
regnar och regnar hela tiden! Och självklart så glömde
jag mitt hemma imorse;P Men jag klarade mig ändå så:)

Idag har det varit en underbart dag, kan inte sluta att förvånas
över hur glad jag känner mig hela tiden..det är en sådan
underbar känsla!:)
Gick så bra på jobbet idag, blev så glad efter jag varit
hos första vårdtagaren, är bara en tillsynd och den
tanten har varit så arg jämt när man har kommit för
hon vill inte att vi ska vara där för hon kan ta hand om sig själv,
vilket är sant också. Men idag så var hon så glad och skrattade
med mig och tyckte att jag skulle lära mig vals och grejjer.
Jag var aldeles varm innombords när jag gick därifrån!
Kände att jag hade lyckats med någonting bra!
Hon var trevligt mot mig och det har hon inte varit mot
nästan någon alls när dom har kommit dit! Det kändes som
man vunnit högsta vinst på lotto!

Ja vad kan man mer berätta om dagens händelser..
Joo, jag har lämnat in semesteransökan om 3 & 6 okt när
jag ska till Sundvall, och dom kommer bli beviljade det vet jag!:)
Och nu ska ni får höra! Jag är på väg ifrån bussen till spårvagnen
när jag skulle åka hem, och tro ni jag blir chockad när jag möter
en gammal klasskamrat ifrån gymnasiet!
Candra som jobbar som tågvärdinna nu var och jobbade i Göteborg,
eller ja hon hade väl stannat med tåget där.
Men jag har då aldrig varit med om liknande att man möter på någon
man känner på stan som är ifrån Sundsvall! Det var väldigt trevligt!:)

Nej det får nog räcka med info för idag.
Om 1½ timma blir det sova igen..haha detta eviga sovande, men det
är ju för härligt!;)

Tack för idag gott folk! Vi ses imorgon, ännu en underbart
dag framför oss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt att läsa att du är på bra humör.

Du det finns massor med Sundsvallsbor här nere... Vad sägs som den där prommenaden imorgon eller på fredag? Ring när du har tid. Kram

2008-09-10 @ 22:28:39
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0