Saknaden..

Av snusen är strörre än vad jag hade trott faktiskt.
Men det går ju bra..men man saknar det, det måste
jag ju säga..

Denna dag har det väl inte hänt allt för mycket,
Jobbat 7:30-16:00, hade ju tänkt att åka och
träna efter jobbet, men jag kände mig inte alls sugen
eller motiverad att träna, vilket jag inte gjort på hela veckan!
Och jag tänker då inte gå och må dåligt eller ha dåligt samvete
för att jag bara tränat en dag denna vecka! inte en changs!
Jag tar nya tag på måndag och hoppas på att
man känner sig på bättre humör då!

Så ja resten av kvällen tänkte jag bara se en film och sedan sova.
Tidiga kvällar nuförtiden, men ska man upp klockan 5 så:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0