Shopping

Åh vilken underbar dag detta har varit - förutom att jag har haft
huvudvärk hela dagen och den är värre än någonsin nu.
Men iaf så idag har jag varit ledig.
Chillade lite imorse, sedan bar det iväg in till stan och
möta upp Jaana. Träffade henne i nordstan, och blev lite
förvånad över att Viktor inte var med, men Per var sjuk idag
så Viktor var hemma med honom.

Och så vi shoppade, eller ja iaf jag:P
Var så himla roligt, har ju inte handlat kläder sedan i somras.
Och så mycket bättre det kändes som att kläder satt nu, tjoho:)
Inköpet blev iaf, 2 klänningar(den enda ska jag ha på Olssons fest)
ett linne, en kjol, ett par tights och en halsduk. Sedan fick det räcka!



Efter vi varit på stan åkte vi hem till Jaana och Per.
Blev lite titta på tv och surra. Blev även lunch och gosa lite
med Viktor. Runt halv 5 åkte jag till Xv, skulle köpa nya
soppor och gå på mötet. Köpte mina soppor och fick
då reda på att mötet var inställt. Så då var det bara att
bege sig hemmåt.
Så nu sitter jag här och kollar på starzinger..igen haha:)

Blir sova om 1½ timma!
Och imorgon är det jobba och sedan tvätta som gäller.
Kanske börja kolla över vad som ska packas till S-vall
och så.
Sedan så ska underbara Jenny klippa mig på fredag!
Jag är så himla glad och tacksam över det!
Blir även färga håret på kvällen då också!
Men det ska bli roligt att gå till gamla jobbet och träffa
dom, var länge sedan nu!

Good night people!

3 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: anna

vad har du för storlek nudå ? verkar gå så bra med XV! :'D

2008-09-29 @ 20:11:38
Postat av: malla

hej på dig...jodu nu slog man på stort =) det är dennis =) men hur är det med dig? ska bli så kul att se dig snart..snart fest åxå..hej å hå va kul!!! fina kläder har du köpt åxå, gud va kul.

2008-09-30 @ 12:07:47
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0