Skogspromenad och Ikea!

Dagen började så fint med lite kaffe och musik!
Efter ett tag kom nissen som skulle grejja med mitt badrum!
Så imorgon när jag kommer hem kommer jag ha en fungerande dusch
och toalett, förjävla härligt måste jag säga!;)

Ja iaf sedan packade jag ihop mina saker och tog
vagnen till moster Carin. Vi tog en härlig promenad med
hunden! Väldigt trevligt var det!
Blev en snabbdusch och sedan iväg och hämta Jocke för att
sedan bege oss till IKEA kållered!
Var ju tvungen att kolla in det andra IKEA i Göteborg!
Men jag tror nästan att jag föredrar det på hisingen faktiskt!
Blev iaf lite inskaffning av saker, hade inte tänkt det först utan
bara kolla, men när jag väl var där kunde jag inte låta bli, så imorgon
blir det bilder på hur det blir med mina små ändringar i mitt lilla hem!



Nu sitter jag hos Jocke och vi sitter precis som vi gjorde när vi
bodde i Askim, haha såå härligt! Jag får hem mina filmer som jag laddat i
evigheter! Har hjälpt Jocke lite med hans blogg som han har fixat igen nu.
Vet inte riktit vad som händer mer ikväll, en film kanske? Who know?:)

Tjooo

Kommentarer
Postat av: Stina

roligt att shoppa på ikea! :D

är det karln din de där ? hihi

hoppas det fortfarande går bra med XV.

2008-09-13 @ 23:39:50
Postat av: Lillemor

Stina- Ja jag älskar att shoppa på ikea:)

Hehe nej det är inte karln min, det är min käre vän Jocke:) Jadå det går så bra så, ska väga mig imorgon, då var det tre veckor sedan sist så jag hoppas att det visar bra resultat!

Men vem är du då?:)

2008-09-14 @ 10:42:52
Postat av: Jocke

Klart de är karln hennes ! ;)

2008-09-14 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0