Tjoho Ledig idag!

Helt underbart! La mig även väldigt tidigt igår för att
vara ledig idag, men håller man på att somna så
är det väl lika bra:P
Klev upp 9 eftersom dom började hamra och borra och
grejja ute i trappuppgången, mycket irriterande!

Planer för idag:
* till XV
*Träna 1 timma
*Åka hem
*Städa lägenheten
*Sedan bara tat lungt! Måla naglarna..börja
kolla på vad jag ska ha med mig till S-vall kanske`?

Skulle ha tvättat idag också, men jag har nästan inget att tvätta,
så jag tar det på tis eller ons istället!

Nu ska jag nog kolla klart på en film, sedan gå iväg
medans det fortfarande är fint väder!


Blev inget vandra till XV, blev inget träna..
Min motivation är helt död..jag skiter i allt!
Inga komentarer tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0