Tröttheten tar över..

Gårdagen..ja vad kan man berätta om den!
jobbade fm, sedan var jag på Delegeringskurs på em.
Efter det åkte jag och tränade en timme, fick ta en fullpackad
vagn hem, kom hem och var helt färdig!
Såå trött, jag trodde jag skulle svimma.
Drack lite kaffe och lyssnar på musik mm tills Jocke,Per
och Jaana(och Viktor) kom och hämtade mig vid halv tio.
Dom släppte av mig och Jocke vid hans nya lägenhet.
Vi började kolla på en film, jag somnade efter ca 15-20 min.
Efter halva gav vi upp, sov dags..slockande på tre röda!


Trivs för övrigt väldigt bra i luggen:)

Har sovit till klockan 10 idag, jocke var ju duktigt och ut
och sprang imorse han, och så gick han och tränade för ett bra
tag sedan också.
Iofs var det väl tänkt att jag också ska kila iväg och träna
ikväll/dag, Men först och främst ska jag träffa Jaana och gå en
sväng på stan, sedan tror jag att jag måste hem och sova ett tag,
vet inte hur jag ska överleva detta..tur jag är ledig idag och imorgon!

Nej nu ska jag göra mig iordning och få tag på Jaana!
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du passar väldigt bra i lugg : )

2008-09-03 @ 14:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0