Underbar Torsdag!

Ja jag har haft så trevligt!:) Jobbade 7:30-16:00.
Var jätte trött men viljan sa att jag MÅSTE träna idag!
Så var bara att dra sig iväg till gymmet och träna en timma.
Det fick räcka!
 Sedan tog jag vagnen till Jockes jobb, trevliga
människor som jobbar där måste jag säga!:)
Kilade hem till Per och Jaana och gosa en massa med
Viktor, han är ju så jävla söt så man vill bara ta med han hem i
väskan och behålla honom!! Han är helt underbart iaf!

Dom följde med hem till Jocke och vi kollade på en skit
bra film visade det sig att vara ! Wanted! Hur bra som hälst,
det måste ni bara se!



Dom käkade lite pizza och jag drack min goa grönsakssoppa
med curry och vitlökspullvet i, mumms:)



Och vet ni vad! Jag kommer ha en fungerande dusch och toalett imorgon!
TJOHO! Mitt badrum är snart klart! Men bara för att jag ska kunna
få det imorgon så ska en kille komma och jobba här mellan 10-15 kanske,
eller om han sa att han skulle vara här till 17. Men iaf så är jag glad för det!
Slippa springa ner till källaren, detta kommer bli fantastiskt bra!
Bilder kommer såklart upp när allt är klart där!:)

Måste även berätta en annan sak som inträffade igår,
Jag har ju börjat fundera över vart mina tågbiljetter är någonstans!
Köpte dom för snart över en månad sedan men får dom aldrig.
Så igår ringde jag till Sj:s kundstjänst, fick sitta 1 timma i kö
min lunch, för att seda få reda på att posten har skickat tillbaka dom!
Ja ni kan ju förstå att jag blev rätt så förbannad!
Så idag fick jag ringa till Sj i norrköping där dom har hand om
posten och det. Så fick sitta i kö i 30 min och nu så är
dom på väg tillbaka hit, känns bra att det är fixat iaf,
men att det ska måsta vara sådant strul!

Nu håller jag på att tvätta mellan 14-17.
Var behövligt, fast ändå blev det inte så mycket tvätt:P
Sedan ska jag åka till Ulf, vet inte vad vi ska hitta på riktigt än.
Jag skulle vilja spela lite Guitar hero, skulle vara roligt
att se hur pass grymm han är på det egentligen!;P
Sedan får vi väl se vad det blir! Vore trevligt att träffa Lotta också,
men hon skulle bort på något, kanske hinner träffa henne ändå man vet
ju adlrig!:)

Ja det blev ju en helg del skrivande idag!
Men det är knepigt det där, kan läsa folks bloggar, och dom
skriver inte sådär överdrivet mycket, men det är mycket info i det.
Kanske bara är jag som måste skriva en massa strunt så det blir hur
mycket som hälst:P

Men nu får det räcka iaf!
Ha en bra fredags kväll
gott folk så uppdaterar jag mer imorgon!:)
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0