Viktors dag!

Kan börja med att säga hur segt det var att kliva upp  på morgonen igår!
Var så trött och seg, sedan började jag bli stressad för att jag skulle ut
och gå och jag skulle hinna göra mig klar mm.

Men jag kan ju dra en kortis om hur fredagskvällen var först!
Hardcore var bra, dom spelade dock inte den enda låten jag
kan med dom, men ändå ja, helt okej! Träffade Magnus där
också, mycket trevligt, är inte ofta det händer så!:)
Sedan gick jag och träffade Ulf och Lotta + 1 kompis till dom.
Ja det var trevligt även om det inte var så länge..dom är ju bra
roliga dom där två:) Somnade som en stock när jag kom hem iaf!

Ja nu ska jag fortsätta med gårdagen!
Tog mig iaf ut tillslut och gick 30 min, sedan var det bara
att skynda sig iordning, och bege sig till kyrkan!
Det är nämligen så att Jockes och mina kära vänner Per
och Jaana döpte sin son Viktor igår!
Och som ett plus där
gifte dom sig även i torsdags!:D så hilma roligt..så
ett STORT Grattis till Per och Jaana!!




Efter dopet så åkte vi till Pers mamma och där blev det
mat och tårta mm, vilket i mitt fall blev soppa och kaffe;P
Men maten och tårtan såg väldigt god ut iaf:P
Trevligt folk också!

Sedan begav sig Jocke och jag hem till Jocke,
lyssnar på massa musik och Jocke förfestade,
efter ett tag kom Per och Jaana förbi, men Jaanas
föräldrar och syster skulle åka hem idag så hon blev inte
där så länge. Dom bor nämligen i Kiruna.
Ja så runt 12 halv ett tiden så åkte jag hem och
grabbarna drog ut på krogen.



Ja det var gårdagen det!:)

Idag blir det bara film, ut och gå senare och sedan mer film.

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0