Cv och personligtbrev kurs

Första dagen är gjord! Den gick väldigt fort,
och jag tyckte det var väldigt bra, fick bra tips om
hur man ska skriva det personligabrevet mm,
imorgon ska vi kolla igenom mitt cv som jag
redan har och se ifall något borde ändras.

Men morgon började iaf med en promenad
klockan 08:00
med Hanna, mycket skönt!
Sedan Ams 09:30-12:00.
Efter det mötte jag Hanna och vi får en sväng till mig.
Sedan sushi till lunch och efter det blev det en
sväng på Ikea och inhandlade följande:


Så äntligen har jag fått bort disken, underbart:)

Jaha vad händer annars ikväll då tro?
Bror ska få tillbaka sin bil iaf! Sedan får man se
vad som händer, blir väl chilla som vanligt;P

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0