Fredag och helg igen

Måste bara säga det, vilken underbar morgon jag haft!
Vaknade vid halv nio, fick ett sms strax efter halv utav
Hanna som undrade om jag ville hänga med på en
morgonprommenad, vilket jag självklart var på!;)
Så det var bara att dra på sig kläderna och kila iväg
ut i det härliga vårvädret ( dock molnigt men wtf).
Sedan gick vi förbi mig så Hanna fick titta på lyan min.
Bjussade på frukost, smoothie och stor kopp Kaffe!



Resterande planer för dag:

* Softa lite nu på em
* Möta upp Hannorna på hemköp
* Inhandla lite saker till middagen
* Göra middag och hänga hos Lindbom

Sedan har jag även pratat med hyresväden idag ang
mitt förråd som jag hoppades på att jag hade.
Så till veckan ska han ta hit en vagn och så ska det
rensas i förråden mm så att jag ska få mig ett att
ställa saker i, mycket bra:)

Nu blir det poppa musik och känna lugnet
göra sig iordning för dagen och bara må gott:)



Jag hälsar alla
God Morgon!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Svar: Vad glad jag blir! Tack :)

2009-04-05 @ 12:00:31
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0