Fredag-Söndag

Lite bilder från fredagkvällen som spenderades hos
Hanna kommer här.Jag åkte sedan hem vid tio tiden,
kollade på en film och bara var resten av kvällen
i min ensamhet.



 

Lördagen (gårdagen)

Sov till halv elva, klev upp och hade huvudvärk och var fruktansvärt trött!
Fick lite assistans av Hanna med min inloggning på mina sidor på Telia,
så nu vet jag att jag kommer betala månadsvis och inte kvartal, mycket bra!:)
Sedan kom Malin förbi, vi sov ett tag i soffan, haha lika trötta båda två;P
Efter ett tag kom bror och plockade upp oss så
att jag skulle kunna ta bilen medans han var hos Johan.
Plockade sedan upp Tuvan på vägen tillbaka hem,
blev lite mat och tv-tittande. Malin åkte till svärmor på middag.
Sedan blev vi bort bjudna till Bror och Johan så
vi åkte dit, blev lite karaoke och surr. Malin
kom även förbi en sväng där:)



Tiden gick och klockan blev väl halv två innan
jag och bror begav oss till Matfors. Jag släppte
av honom och sedan åkte jag och träffade
en mr Fredrik. Mycket trevligt:)

Idag..
..har jag och Christian spelat rockband, jag var
inte så grym på trummorna men det var roligt iaf:)
Sedan har jag inte gjort så mycket mer, tittat
på gossipgirl och lyssnar på musik.
Blir nog sova tidigt idag, är trött och ska upp på
morgon promenad åtta och sedan ska jag på
cv kurs halv tio! Som jag även har tis-fred.
Så det var allt för mig denna helg, hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0