Grattis Malla!



..som fyller 25 år idag!
Har varit förbi på fika med damerna, mycket trevligt!
Var ett tag sedan man träffade alla, så det var dags!:)
Det blev iaf bestämt att fruarna tittas på hos mig imorgon,
och på fredag är det middag hos Hanna och Jonas!
Ska bli roligt, så får Fredrik träffa mina kära vänner också:)

Vad har annars hänt sedan sist då?
Var ju som jag skrev sist till mormor och morfar i lördags.
Mormor fyllde 82 år! Grattis Grattis i efterskott!
Sedan blev det påskmiddag hos mor och far.
Alla i familjen nyberg minus mamma satt och klinkade på
guror och bas (jag bas, pappa michael och christian gura),
och sjung till en winnerbäck låt, mycket roligt:)
Ja sedan hände det inte mycket mer roligt det kvällen, ja
förutom att Fredrik kom förbi mig lite senare då.

Och så blev det söndag..lite promenerande i det fina vädret..
jag gick till Lena och Stefan på em och spenderade kvällen där.
Vi hade Lucas där ett tag, gullungen:)
Ja och det var väl kort och gott det som hände igår!

Förutom att varit hos Malla på kvällen idag så har jag umgåts
med Lander och Hanna, blev tacobuffe på biteline.
Men nu så är det slut på detta mina kära damer! Det ända
"onyttiga" som ska förtäras framöver i mitt fall blir sushi!
Så nu vet ni det!;P Haha...

Imorgon blir det promenad med Hanna klockan åtta, ska bli
härligt! Hoppas på att det är fint väder:)

God natt!


Kommentarer
Postat av: malla

åhjälp! när var det där? hahaha...jodu nu är man gammal...syns ikväll lillemora!

2009-04-14 @ 07:13:19
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0