Grillning

Ja ska vi börja med torsdagen då kanske?
Jag jobbade 7-16:30, attans vad roligt det var
att träffa gamla vårdtagare och jobbarkompisar.
Helt underbart!  Så jag hoppas jag kommer få
vara där en del framöver!
Efter jobbet åkte jag hem, Fredrik kom hit strax efter.
Vi åkte på maxi och handlade lite till middagen och
till grillningen igår.
Sedan blev det hem och laga middag, mycket gott
potatis och morötter i ugnen och så kykling till, mums:)
Vid åtta tiden for vi till Pelle och Lisa där det var
ölprovning som gällde ( jag körde dock).
Men det var nice, träffa lite folk och så:)
Efter det blev folket hungrig så då får vi till max.
Sedan hade jag lovat pappa att skjutsa två vänner
till dem hem, så då blev det Matfors en vända och
skjutsa dom till Nedansjö.
Ja sedan hände det inte mycket mer den dagen:P




Igår var det grillning som stod på listan!
vi var hos bror och grillade, fin fint väder var det också!
Och cidrarna var lika goa som jag hade förväntat mig,
haha, helt underbart!
Trevligt folk var det där också! Blev lite rock band spelade även!
Sedan när alla gått hem så kom Fredriks kära syster och mor och
skjutsade oss till mig, det var väldigt snällt utav dom tyckte jag!

Ja nu så har man fått i sig lite frukost och kaffe och känner väl
sig kanske som en människa igen?:P
Michael kommer snart och hämtar oss, ska till mormor för
hon fyller år. Sedan ikväll så blir det middag hos mamma
och pappa. Ja det är väl planen än så länge idag..kanske
blir att jag träffar Tuvan när jag kommer tillbaka till stan?
Det visar sig!
Ha en fortsatt trevlig påsk alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Lillemor!

Ett jätte TACK för skjutsen hem till Nedansjö. Det var jätte snällt. Hoppas du får en fortsatt bra påsk. Kram Maria o Johnny

2009-04-11 @ 23:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0