Jobb!

Tisdagen började med att jag gick på bodypump
klockan 08:00. Var väldigt trött, men skönt att träna!
Sedan var det kursen igen till tolv.
Skynda hem och duscha mm.
Sedan ringde chefen för centrum 2(och för centrum 1 för tillfället)
och frågade om jag kunde börja jobba som tim vikarie igen!
Wee förstå att jag blev glad!:D Trode inte det var aktuellt eftersom
det är anställningstopp i komunen!
Men ja nu sitter jag bara och väntar på att dom ska börja ringa in
mig igen!:) Sedan hoppas jag ju på att jag kommer få vara där
i sommar också! Men ska iaf åka till Matfors och prata med
chefen där idag om sommarjobb på servicboendet.

Men ja annars igår så var jag med Fredrik hela dagen.
Gick en sväng på stan och köpte sushi (mycket gott;))
Var en väldigt mysig och trevlig dag!:) Han är för go;)

Jaha och vad har hänt idag då?
Sista dagen på kursen, så nu har man ett godkänt cv och personligtbrev.
Ska ta bussen in till Matfors klockan tre och träffa chefen där fyra som sagt.
Sedan vet jag inte, blir väl att åka tillbaka till stan sedan antar jag.
Kanske umgås med Tuvan en sväng? Får se, kanske Fredrik kommer hit sedan?:)
Det visar sig! Nu ska jag kolla när bussarna går!

Kommentarer
Postat av: Tuvan

mmmmm :P Lillemor <3 Fredrik

2009-04-08 @ 19:13:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Erika

Meeen vad har jag missat?? har du skaffat karl Lillan?????? :D

2009-04-10 @ 09:29:10
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0