Nya Lägenheten

Sorry för att det tagit sådan tid att lägga in bilder
på nya lägenheten, men nu är dom här iaf;P

KÖK / HALL



VARDAGSRUMMET / MATSAL



SOVRUMMET



Så vad har annars hänt sedan sist?
Igår var det tvättdag som jag skrev, och sedan träffade
jag Hanna en sväng och tränade mm.
När jag sedan kom hem åkte gardinstänger upp och gardiner.
Sedan mot kvällen åkte jag och Mirja en sväng på
Maxi och det blev inhandla lite mer mat.
Sedan kollade vi på Greys och fråga Olle:P
Åkte en sväng med bilen, mycket trevligt!

Idag har jag och Malin varit på gammjobbet en sväng
och visat vårat intresse för att jobba där i sommar.
Dock var inte chefen inne så vi lämnade våra nr så
hon ska ringa oss!
Sedan blev det hem och luncha lite och Frida och
Bror M kom förbi och drack kaffe.
Frida har nyss tagit körkort så vi har glide
runt med henne och spelat kung musik, vilka vår
känslor man fick, helt underbart!



Nu ska Tuvan snart kommer förbi och då blir
det väl middag kan jag tänka mig!
Sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på!


Årets första tusselago!

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh, va fint du har gjort i min gamla lya =D Riktigt kul att se! Jag hoppas du kommer att trivas lika bra som jag har gjort =) Kram!

2009-04-02 @ 19:43:48
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0