Oj oj..

Nu har jag varit fruktansvärt dåligt på att blogga..
ber så hemsk mycket om ursäkt!
Har som vanligt haft dåligt med inspiration för att
skriva. Men nu blir det lite uppdate över vad som hänt!

Fredags - Tacokväll hos Hanna och Jonas med massa
                   trevlig folk! Blev lite lips-sjungande även.

Lördag - Jobbade 7-16:30, hem och sov bort hela lördag kvällen

Söndag - Jobbade 7-16:30, åkte till Matfors, lämnade lite soppor
                 som jag köpt till bror, Gjorde middag med Fredrik, tv-kväll.

Måndag - Åkte hem till lägenheten, sov, Ner en sväng på stan och träffa
                  Fredrik, mötte upp Lander och Tuvan, vandra runt, hem till
                  Lander och sola lite ute, hem till mig, middag, dona lite, natti natt.

Ja kortfattat och bra;P
Idag är mina planer:

* Promenad med Lander
* Pilates 20 min
* Diska upp stor högen med disk:P
* Föra över mina kort/låtar/ mm till externa hårddisken
* Städa lite i lägenheten
* Bara tat lugnt..kanske till Hanna och kolla på fruarna

Nu ska jag iaf kila ut och gå! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är Fredrik din b-friend? Kram

2009-04-21 @ 13:16:46
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Emma

Good for you :p

2009-04-23 @ 10:18:13
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0