Sista April

Hualigen vad jobbigt det var att kliva upp
imorse och gå på bodypump, men upp gick jag!

Sedan har jag varit med Fredrik lite på morgonen innan
han åkte hem.
Malin kom förbi och lunchade lite med mig också,
så himla skoj det ska bli att hon flyttar tillbaka!
Min lilla vän!

Nu är jag hemma på rast och har ätit middag.
Viste inte riktigt vad som skulle hända ikväll..
trodde man skulle åka hem bara och tråka, men
ICKE! Nu har man styrt upp lite umgänge med
älsklingen! Åker till Matfors efter jobbet, hämtar bilen
hos mor och far och plockar upp Fredrik och så
åker vi på besök till Nedansjö:) Skoj skoj!

Sen jobbar jag kväll resten av helgen..men det går väl an!
Ska ju jobba med Nettan så det blir kanon!;)

Ha en sådan trevlig valborg nu alla! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer du ner något till GBG i sommar?

2009-05-03 @ 23:00:28
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0