Sol tjoho!

Jamen vilket underbart väder!! Fantastiskt:)

Dagen började med att Hanna plockade upp
mig runt nio, vi tog oss en runda runt sidsjön,
Hanna dock före mig haha..men det var skönt!

Sedan har vi suttit på hennes balkong och solat
i ca 2 timmar, så nu är man lite röd och fin i fejjan;P
Jag har köpt en dammsugare av henne också!
Så äntligen har jag dammsugat lägenheten!
Möblerat om lite i vardagsrummet har jag också gjort.



Nu är jag hemma på rast, jobbar..
Jobbar även kväll tors,fre,lörd,sönd och mån.
Så blir inge grillande och sistaaprilfirande som man brukar..

Imorgon blir det bodypump på morgonen och sedan
ska jag väl tillbaka till karln min som antagligen ligger och sover haha;P
Ja det var allt för mig idag, bye!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint det blev :)

2009-04-29 @ 19:50:46
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att du får jobba så mycket.

För mig ser der sämre ut,

men jag har ju det jag gör i stugan

så jag är inte sysslolös.

Men det ger inte några pengar : (

Kram/ Mamma

2009-04-29 @ 21:46:40
Postat av: Mamma

Kul att du får jobba så mycket.

För mig ser der sämre ut,

men jag har ju det jag gör i stugan

så jag är inte sysslolös.

Men det ger inte några pengar : (

Kram/ Mamma

2009-04-29 @ 21:48:07
Postat av: Christian

Tjabba!

Har du köpt ny tv? :)

2009-04-29 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0