Storhandling

Oj vad tiden går fort, redan torsdag..och jag
är lika dålig på att uppdatera som vanligt.

Idag har jag iaf varit på morgonpromenad med
Lindbom. Väldigt fin väder!



Sedan har jag varit på möte på ams, trodde jag bara skulle
träffa min handledare och prata lite, men tydligen så skulle
vi vara fler och ha uppföljning, men ja nu är det gjort iaf..
förhoppningsvis slipper jag dit på länge nu.

Efter Ams var jag en snabbis till Lena och träffade henne lite
medan jag väntade på att Lander skulle vakna så vi kunde
åka på Willys och storhandla (har varit ganska tomt i mitt kylskåp ett tag nu)
Vilket fall som hälst så for jag, Lander och Tuvan på Willys och nu är det
fullt med mat i kyl,frys och "skafferi" igen! Helt underbart!



Nu sitter jag här och väntar på att Fredrik ska komma hit.
Vi ska väl se på Änglagård andra sommaren tror jag.
Annars blir det bara chill ikväll!


Fredrik och Jag i fredags hos Hanna och Jonas...

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Erika

Meeeen så glad jag är att du hittat en hjärtevän :) :) :) :)

2009-04-27 @ 18:53:00
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0