Sushi och mys

Lander och Tuvan kom förbi, blev lite surr i soffan
innan vi bestämde oss för att åka och inhandla mat.
Fick 2 för 1 kupong av Malin förut på sushi bar.
Så vi inhandlade sushi, 40 bitar för 220 delat på tre.
Perfekt säger jag, och det var väldigt väldigt gott!



Efter det blev det kaffe och lite tv tittande, och till
kaffet blev det mörk choklad som jag fick hem
på posten idag, eller ja mamma kom förbi med det.
Fick ju ett infall en natt att gå med i en chokladklubb,
haha vet inte varför, men ja det kändes som en bra
idé för tillfället. Så nu har man ju något att bju på
till Kaffet när folk kommer förbi, trevligt trevligt:)



Nu har damerna åkt hem så nu vet jag inte vad som händer?
Blir väl lyssna på musik och må gott.

Idag har det varit en helt underbart dag, fler av dessa tack!
Och ett STORT plus till våren som är här, man känner bara
glädje i hela kroppen.

Tack för idag mina vänner! Ni är helt underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0