Uppdatering

Godmorgon gott folk!
Min inspiration att skriva har känts lite kass dehär
senaste dagarna..vilket den även gör idag..
men man måste ju uppdatera lite!

Igår på morgonpromenaden så ringde dom ifrån
bemanningen och jag fick jobb 12:30-16:30 igår
och så ska jag jobba idag 16:00-21:30.
Känns fint att man får lite jobb så dagarna blir lite
mer innehållsrika!
Sedan kom Malla och Lander förbi på kvällen
och kollade på fruarna med mig.

Det som händer idag är:

* Tvätta 7-16
* Morgonpromenad - avklarart
* Handla på hemköp - avklarat
* Jobba 16:00 - 21:30
 
och sedan kommer Fredrik hit efter han spelat bandy ikväll.

Imorgon så ska vi äta sushi, mumms!:D
Sedan ska Lena färga håret på mig och klippa min lugg.
Och jag ska väl försöka hjälpa henne så gott jag kan
med att färga hennes hår också..men jag måste ju säga
att jag är inte specielt bra på det där!

Denna uppdatering får räcka för idag..


Kommentarer
Postat av: Hanna

nej det var av märket craft på intersport. extrapris, 600 istället för 900. dessutom är de isamma serie som jag har ett par short i, skitsnyggt:)

2009-04-16 @ 19:54:44
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Mirja

Saknar ditt bloggande baby!!

2009-04-20 @ 23:57:47
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0